Nova

PREINSCRICIÓNS: ata 30 de outubro

CURSO DE PRIMEIROS AUXILIOS, APRENDE A SALVAR UNHA VIDA

DESTINATARIOS:  Comunidade en xeral

DURACIÓN: 3 sesións de 2 horas, nos meses de xaneiro de febreiro.

PREINSCRICIÓNS: ata 30 de outubro (Modelo de solicitude).

DESCRICIÓN:

Esta actividade dirixido á comunidade en xeral ten a finalidade de capacitar aos participantes na adquisición de coñecementos elementais a aplicar ante situacións de urxencia sanitaria, proporcionando coidados inmediatos imprescindibles para salvagardar a vida nun momento determinado. O curso distribuirase en 3 sesións presenciais de 2 horas cada unha durante os meses de xaneiro e febreiro.

Os interesados en recibir máis información deberán dirixirse á Coordinadora do Servizo de Prevención Beatriz Traveso, á web www.prevenciondedrogas.es,  a través do correo electrónico prevenciondrogas@rabade.org ou por contacto telefónico:

Luns

Mércores

Xoves

Venres

Concello de Outeiro de Rei

Concello de Friol

Concello de Castro de Rei

Concello de Rábade

982.393.281

982.375.001

982.396.012

982.314.034

982.390.062

*O lugar, horario e número de grupos de cada actividade fixarase en función das inscricións recibidas en cada concello da agrupación.