6º Concurso de Tapas Concello de Begonte

O 27 de outubro dase o pistoletazo de saída para o 6º Concurso de Tapas Concello de Begonte, este ano con 13 participantes, dous máis que o ano pasado o Madia Leva e o Km 101, novos establecementos que inaguráronse no 2017 e que completan a oferta gastronómica deste concello.

Sigue medrando este concurso, que motiva os participantes a encerrarse nas súas cociñas e innovar creando novas tapas, capazes de sorprender en aspecto e sabor os clientes máis exisentes, coa meta final de facerse co primeiro posto no concurso anual de tapas, aproveitando ademais este evento para dar a coñercer os seus establecementos e mostrar o seu saber facer, de moitos anos na maioría deles, ou ca ilusión dos que empezan un camiño que queren que se manteña tempo.

Si sellas e puntúas tódalas tapas (prezo de 1,80 €) no tríptico que encontraras nos establecementos participantes e o depositas nalgún deles, poderas participar no sorteo dun fin de semana de hotel.

As tapas para o 6º Concurso de Tapas Concello de Begonte son:

1. KM 101
  2. Café Bar Cereixo
  3. Casa Varela
  4. Casa Carteiro
  5. Cafetería A Cantina
  6. Madia Leva
  7. Casa Pichin
  8. Restaurante Pazyana
  9. Café Bar A Rotonda
  10. Parrillada Ruta Esmeralda
  11. Sara Café & Bar
  12. Taberno do Labrego
  13. Restaurante Galicia

Horario no que sirven as tapas do concurso:

De luns a domingo de 20h a 23h.

Nota: Hai un erro nos horarios dos trípticos, os horarios nos que se sirven as tapas do concurso son tódolos días de 20h a 23h.

isc6