๐Ÿšถโ€โ™€๏ธ Andaina Popular GDR Terra Chรก Camiรฑo Norte Pรญgara-Baamonde 2021. โ€œ๐‘ถ ๐’“๐’–๐’“๐’‚๐’ ๐’„๐’๐’๐’•๐’“๐’‚ ๐’‚ ๐’—๐’Š๐’๐’๐’†๐’๐’„๐’Š๐’‚ ๐’…๐’† ๐’™รฉ๐’๐’†๐’“๐’".

andaina 2021

Este sรกbado ๐Ÿ“† ๐Ÿญ๐Ÿฏ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ป๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฟ๐—ผ realizarase unha andaina popular contra a "Violencia de Xรฉnero", coincidindo os 24 Grupos de Desenvolvemento Rural de Galicia o mesmo dรญa e a mesma hora.

A andaina serรก entre as localidades de Pรญgara (Guitiriz) e Baamonde (Begonte).

โฐ๐—›๐—ผ๐—ฟ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜€๐—ฎรญ๐—ฑ๐—ฎ: dende Pรญgara serรก as 11:30 e a hora de chegada a Baamonde serรก as 13:00 horas.

๐Ÿšถโ€โ™€๏ธ ๐—ฃ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—ผ๐—ฟ๐—ฟ๐—ถ๐—ฑ๐—ผ: dentro da ruta teremos 2 opciรณns, a primeira cunha distancia de 5 km, a segunda de 2.5 km entre a ermida de Santo Adriรกn (Begonte) e Baamonde (Begonte).

๐Ÿš ๐—ง๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฒ: autobuses dende todos os concellos para recoller os participantes.

๐—œ๐—ป๐˜€๐—ฐ๐—ฟ๐—ถ๐—ฐ๐—ถรณ๐—ป๐˜€ ๐—ฒ ๐—บรก๐—ถ๐˜€ ๐—ถ๐—ป๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐—ฐ๐—ถรณ๐—ป: en www.terrachanaturalmente.org e nos concellos.

๐Ÿ‘‰O remate festa popular con comida, bebida e xogos infantรญs.
๐Ÿ‘‰Agasallo para todas/os as/os participantes.

#andainapopular #gdrterracha #contraaviolenciadexenero #violenciadexenero #terracha

ย