⚽️ FÚTBOL SALA: ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN ⚽️

futbol sala 20-21

⚽️ FÚTBOL SALA: ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN ⚽️

📅 Prazo de inscrición: do 15 ó 30 de outubro de 2020.

A inscrición formalizarase no rexistro do Concello de luns a venres entre as 09:00 e a 14:00h presentando debidamente cuberto o modelo de solicitude:

- Inscrición Fútbol Sala 2020-2021.

Tamén se poderá realizar mediante a sede electrónica do Concello de Begonte, premendo na seguinte ligazón:

- Sede electrónica.

*Nota: Para poder realizar a solicitude a través da sede electrónica do Concello de Begonte e necesario identificarse electronicamente con certificado dixital de persoa física, DNI electrónico ou clave concertada.

📌PREZO
20€/mes (Excepto a categoría Biberón 👶🏻🍼 --> 10€).

📌DESCONTOS
Aplicarase unha redución do 15% para 2º o/fillo/a, do 25% para o 3º e do 50% para o 4º que asista a fútbol sala.

📌NOTA: Os horarios marcados no formulario de inscrición son orientativos e para o posible inicio de actividade, non os definitivos.

☎️ Máis información no teléfono 982 39 61 43.