III Trofeo MTB de Orientación no Concello de Begonte el sábado 12 de maio.

III Trofeo Concello de Begonte de Orientación en Bici de Montaña

III Trofeo MTB de Orientación no Concello de Begonte el sábado 12 de maio.

Este fin de semana celébrase unha proba de orientación en Bici de montaña da Liga Galega, o día 12 de maio a partir das 10h30 III Trofeo Concello de Begonte de Orientación en Bici de Montaña correspondente o Campeonato Galego MTBO 2018, organizada polo Club Fluvial de Lugo, entrega de dorsais 9h30.

∂ Máis información no Boletín do III TROFEO DE MTBO CONCELLO DE BEGONTE   (CAMPEONATO GALLEGO MTBO  2018.

Máis alo da proba  e se tes oportunidade coñece o Concello de Begonte (pdf)

Un lugar Begonte onde se come moi ben, cun patrimonio natural, cultural e arquitectónico de visita obrigatoria dentro da nosa comunidade (o Camiño Norte de Santiago que pasa por Baamonde foi declarado Patrimonio da Humanidade 2015 e dende novembro de 2014 o Belén Electrónico de Begonte e Festa de Interés Turístico de Galicia) e a destacar tamén a Casa Museo de Victor Corral (Baamonde) escultor nombrado fillo predilecto deste concello e que sigue creando obras utilizando calquera material.