PROGRAMA DE ACTIVIDADES SOCIOCULTURAIS E DEPORTIVAS 2021/2022 ๐Ÿ€๐ŸŠโ€โ™€๏ธ๐Ÿง˜โ€โ™€๏ธ๐ŸŽญ๐ŸŽจ๐ŸŽบ๐ŸŽฒ๐Ÿคธ

Actividades 21-22

O ๐‚๐จ๐ง๐œ๐ž๐ฅ๐ฅ๐จ ๐๐ž ๐๐ž๐ ๐จ๐ง๐ญ๐ž abre o prazo para inscribirse nas actividades socioculturais e deportivas 2021/2022 destinadas a nenos/as, mozos/as e adultos/as.
PRAZO DE INSCRICIร“N ๐Ÿ“
ย
๐Ÿญยบ ๐—ฃ๐—ฅ๐—”๐—ญ๐—ข: DO ๐Ÿฎ๐Ÿฐ รณ ๐Ÿ‘๐ŸŽ ๐ƒ๐„ ๐’๐„๐“๐„๐Œ๐๐‘๐Ž DE 2021
ย
โœ… Publicaciรณn de admitidos/as: ENTRE O 1 E O 4 DE OUTUBRO DE 2021.
ย
๐Ÿยบ ๐๐‘๐€๐™๐Ž: DO ๐Ÿญ๐Ÿฌ รณ ๐Ÿฎ๐Ÿญ ๐——๐—˜ ๐—ซ๐—”๐—ก๐—˜๐—œ๐—ฅ๐—ข DE 2022
ย
โœ… Publicaciรณn de admitidos/as: ENTRE O 24 E O 26 DE XANEIRO.
ย
๐—ก๐—ผ๐˜๐—ฎ: As listaxes de admitidos/as poderรกn consultarse en www.concellodebegonte.es ou nas dependencias do concello.
ย
Para formalizar a matrรญcula serรก necesario:
ย
๐Ÿ”ธEntregar no rexistro das dependencias do Concello ou enviar pola sede electrรณnica (https://bit.ly/3hYHCXd) a solicitude correctamente cuberta e asinada.
ย
๐Ÿ”นAnexar a certificaciรณn da conta bancaria co cรณdigo IBAN do alumno/a inscrito/a ou do pai, nai ou titor/a no caso de que aquel/a sexa menor de idade.
ย
๐Ÿ Modelos para a tramitaciรณn:
ย
- Modelo de inscriciรณn 2021-2022.

- Trรญptico de actividades.

- Modelo de baixa de actividades.