Ir o contido principal

Xuño 2020

DÍA DE SAN PEDRO 2020
Noticias

Aunque este año no lo vivimos como viene siendo habitual, muy pronto volveremos a disfrutar de nuestras fiestas acompañados de familiares y amig@s.

DÍA DE SAN PEDRO 2020
Novas

Aínda que este ano non o vivimos como ven sendo habitual, moi pronto volveremos a desfrutar das nosas festas acompañados de familiares e amig@s.

PUNTOS DE DESINFECCIÓN
Noticias

El Ayuntamiento de Begonte está colocando puntos de desinfección para continuar extremando las medidas de seguridad ante la propagación del COVID-19.

Los lugares donde se ubicarán dichos puntos serán:

PUNTOS DE DESINFECCIÓN
Novas

O Concello de Begonte está a colocar puntos de desinfección para continuar extremando as medidas de seguridade ante a propagación do COVID-19.

Os lugares onde se ubicarán ditos puntos serán:

APERTURA DOS PARQUES INFANTÍS
Novas

O Concello de Begonte reabre os parques infantís despois do levantamento do estado de alarma 🚨 na comunidade galega.

APERTURA DOS PARQUES INFANTÍS
Noticias

El Ayuntamiento de Begonte reabre los parques infantiles después del levantamiento del estado de alarma 🚨 en la comunidad gallega.

LIMPEZA E DESINFECCIÓN GRATUÍTA DE VEHÍCULOS MEDIANTE OZONO
Noticias

El próximo viernes día 📅 19 de junio se llevará a cabo en la Plaza Hermanos Souto Montenegro, en las inmediaciones del Ayuntamiento de Begonte, la limpeza y desinfección gratuíta de vehículos 🚙 mediante ozono para todos aquellos vecinos y vecinas

LIMPEZA E DESINFECCIÓN GRATUÍTA DE VEHÍCULOS MEDIANTE OZONO
Novas

O próximo venres día 📅 19 de xuño levarase a cabo na Praza Irmáns Souto Montenegro, nas inmediacións do Concello de Begonte, a limpeza e desinfección gratuíta de vehículos 🚙 mediante ozono para todos aqueles veciños e veciñas que o desexen.