Servizo de Prevención de Drogodependencias

SERVIZO DE PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIAS E OUTRAS CONDUCTAS ADITIVAS

O fenómeno das drogodependencias constitúe unha problemática sociosanitaria de primeira orde a nivel global, consecuencia directa da converxencia entre múltiples variables que a cualifican como  multicausal. Como resposta, o Concello de Begonte asinou un convenio en 2008 cos Concellos de Outeiro de Rei e Rábade dando orixe ao Servizo de Prevención, ao que máis tarde, en xullo de 2013, uniríanse os Concellos de Guitiriz e Xermade.

O Servizo de Prevención concentra os seus esforzos en actuacións dirixidas á familia, escola, mocidade e comunidade, incidindo na tríada información-actitude-conduta e incorporando tanto estratexias de influencia (destinadas a modificar o nivel de coñecemento e as actitudes respecto das drogas), como de desenvolvemento de competencias (destinadas á mellora da autoeficacia).

A Asesoría do Servizo de Prevención de Drogodependencias e outras Condutas Aditivas no Concello de Begonte sitúase na casa da Cultura os mércores en horario de 9:00 a 14:00 h.
Para máis información das actuacións do Servizo pica no logo:

Logo SPD