Actualidade

O programa Aquí Galicia da TVG en directo dende Begonte
Eventos

Este sábado, día 14 de decembro... o programa Aquí Galicia da TVG farase en directo dende a Praza do Concello de Begonte, dende as 16:30h ata as 19:30h.

Novas

O Concello de Begonte organiza, un ano máis, a CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS en favor de todas aquelas familias do noso entorno que o están a pasar mal.

O BELÉN DE BEGONTE MARCA UN ANO MÁIS O INICIO DO NADAL
Eventos

O Belén de Begonte, declarado Festa de Interese Turístico Galego, abre as súas portas un ano máis o xoves día 5 de decembro.

Novas

Convocatoria pública para o ano 2020 do procedemento de recoñecemento das competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competenci

ALERTA POR VENTO EN TERRA
Avisos

A dirección xeral de emerxencias e interior alerta dun episodio de fenómenos meteorolóxicos adversos para a nosa comunidade durante o día de hoxe.

25N DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
Novas

Dende o Concello de Begonte, propoñémosvos unha fin de semana con varios actos para conmemorar o Día Internacional contra a violencia de xénero.

¡ Agardámosvos a tod@s !

Bando Recollida Residuos
Avisos

Esta Alcaldía comunícalle a tódolos veciños que o vindeiro 28 DE NOVEMBRO DE 2019, procederase á recollida de enseres domésticos.

Buxiganga Proxecto Teatral Afeccionado 2019
Eventos

O Concello de Begonte xunto coa Deputación de Lugo (Área de Turismo e Cultura) e ao abeiro do Programa “Buxiganga Proxecto Teatral Afeccionado 2019”, presentan unha nova rolda de actuacións teatrais, mediante a que se porán en escena dúas actuació

Novas