๐—–๐—ฎ๐—ฏ๐—ฎ๐—น๐—ด๐—ฎ๐˜๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฅ๐—ฒ๐—ถ๐˜€ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿญ ๐ŸŒŸ๐Ÿ‘‘๐ŸŽ

๐—–๐—ฎ๐—ฏ๐—ฎ๐—น๐—ด๐—ฎ๐˜๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฅ๐—ฒ๐—ถ๐˜€ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿญ

As SS.MM. Os Reis Magos estarรกn o dรญa 5 de xaneiro en Begonte para agasallar a todos os nenos ๐Ÿ‘ถ e nenas ๐Ÿ‘ง๐Ÿป do concello.

Aรญnda que nesta ocasiรณn non poderรกn percorrer as rรบas do corazรณn da vila, veรฑen con mรกis ilusiรณn que nunca, xa que este foi un ano difรญcil para todos/as.
En vista de que as circunstancias actuais esixen desfrutar dunha cabalgata diferente ๐ŸŽŠ esta vez, รฉ moi importante que cumpramos con todos os requerimentos que os Reis Magos nos pediron:

๐Ÿ”ธ Melchor, Gaspar e Baltasar agardarรกn directamente no Pavillรณn de Begonte pola visita dos nenos/as do concello, que, mediante un sistema de quendas, acudirรกn a recoller o seu agasallo ๐ŸŽ รก hora indicada nas sรบas cartas โœ‰๏ธ, enviadas polas SS.MM. ๐Ÿ‘‘ nos dรญas previos รก cabalgata.

๐Ÿ”ธ Serรก obrigatorio o uso de mรกscara ๐Ÿ˜ท e o respecto da distancia de seguridade en todo momento โ†”๏ธ.

๐Ÿ”ธ Cumplirase estritamente o protocolo establecido no interior e exterior da instalaciรณn ๐ŸŒก๏ธ๐Ÿ”ƒ โš ๏ธ para facer fronte รก Covid-19.

#NadalenBegonte

ย