๐Ÿƒ๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ ๐• ๐‚๐€๐‘๐‘๐„๐ˆ๐‘๐€ ๐๐Ž๐๐”๐‹๐€๐‘ ๐‚๐Ž๐๐‚๐„๐‹๐‹๐Ž ๐ƒ๐„ ๐๐„๐†๐Ž๐๐“๐„

Esta proba deportiva celebrarase o ๐Ÿ๐Ÿ“ de xuรฑo de 2022 no ๐‚๐ฅ๐ฎ๐› ๐…๐ฅ๐ฎ๐ฏ๐ข๐š๐ฅ ๐๐ž ๐๐ž๐ ๐จ๐ง๐ญ๐ž. Tรณdalas carreiras transcorrerรกn por unhas extraordinarias paisaxes naturais, a beira do rรญo Ladra ๐ŸŒณ๐Ÿธ๐Ÿฆ.

๐Ÿ”ณ INSCRICIร“N, PRAZOS E COTAS
๐Ÿ”ธ A inscriciรณn realizarase en www.championchipnorte.com
๐Ÿ”น O prazo para inscribirse rematarรก o mรฉrcores, 22 de Xuรฑo de 2022, รกs 23:59 horas.
๐Ÿ”ธ O custe da inscriciรณn na ๐œ๐š๐ซ๐ซ๐ž๐ข๐ซ๐š ๐š๐›๐ฌ๐จ๐ฅ๐ฎ๐ญ๐š serรก de 6โ‚ฌ +1โ‚ฌ de aluguer de chip para o que non teรฑa chip amarelo championchip.
๐Ÿ”น A inscriciรณns na andaina e nas carreiras menores serรก gratuรญta.
๐Ÿ”ธ Non se admitirรกn inscriciรณns o dรญa da proba.
๐Ÿ”น Non se devolverรก o importe da inscriciรณn por motivos alleos a Organizaciรณn.

๐Ÿ”ณ ENTREGA DE DORSAIS E CHIPS DE CRONOMETRAXE
A recollida de dorsais e chips realizarase o mesmo dรญa da proba, dende as 09.00h ata 1h hora antes da saรญda da carreira absoluta e 1/2h antes para as carreiras menores, no punto de informaciรณn do Club Fluvial de Begonte.

๐Ÿ”ณ INFORMACIร“N DE INTERESE PARA O ATLETA
๐Ÿšฟ Duchas e vestiarios masculinos e femininos: unha vez rematada a proba estarรกn a disposiciรณn dos corredores vestiarios con duchas masculinas e femininas no Pavillรณn Municipal de Begonte
๐Ÿ‘• Gardarroupa. Os atletas poderรกn dispor de servicio de gardarroupa no punto de informaciรณn do Club Fluvial.
๐Ÿš— Aparcadoiros: os atletas disporรกn de zonas de aparcadoiro detrรกs do Pavillรณn Municipal de Begonte, na praza do Concello e no Club Fluvial de Begonte. Neste รบltimo, permitirase a entrada ata รกs 09.30h e non se permitirรก a saรญda ata finalizada a entrega dos premios.
๐Ÿฐ Ludoteca e inchable. Disporase de ludoteca gratuรญta para os/as nenos/as atletas e os/as fillos/as dos/das atletas mentres se disputan as carreiras.
๐Ÿš‘ Servizo de Ambulancia con mรฉdico.

๐Ÿฝ E para finalizar este ย evento deportivo, tรณdolos/as participantes poderรกn degustar uns aperitivos gratis, finalizada a entrega de premios, no Club Fluvial de Begonte.

๐Ÿ”ณย REGULAMENTO

Descarga aquรญ o regulamento.

Inscrรญbete en ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ย