AGADER SUBVENCIONA A MELLORA E MANTEMENTO DE CAMIÑOS MUNICIPAIS DE ACCESO A EXPLOTACIÓNS AGRARIAS NO CONCELLO DE BEGONTE 2020/2021 (MR701E)

Ao Concello de Begonte concedeuse unha subvención para a realización da actuación denominada Mellora e mantemento de camiños municipais.

Esta actuación trátase dunha pista que transcorre polas parroquias de Bóveda (Santalla), Ou Castro (Santa María) e San Vicente de Pena (San Vicente).

É un camiño que serve de acceso ás edificacións e instalacións agrícolas dos núcleos poboacionais principalmente de Bóveda, A Graña, Saamil e Os Grandíos.

Concretamente, a actuación discorre polo núcleo poboacional de Bóveda (Santalla), pasa polo núcleo poboacional de Saamil e termina no núcleo poboacional de Os Grandíos, cunha lonxitude de 1940 metros. Trátase dun camiño municipal que serve de acceso a edificacións, instalacións e parcelas agrícolas da zona.

A presente axuda está cofinanciada polo Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, no marco da medida 4.3 do PDR de Galicia 2014-2020.