Ir o contido principal

Xaneiro 2024

musicoterapia
Noticias

El 𝐀𝐲𝐮𝐧𝐭𝐚𝐦𝐢𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 en colaboración con la Escuela Gallega de Salud organizan el próximo 𝟏𝟗 𝐝𝐞 𝐟𝐞𝐛𝐫𝐞𝐫𝐨 este taller 📚 gratuíto dirigido a la población adulta, cuidadores/as y ciudadanía en general.

🔸𝐎𝐁𝐉𝐄𝐓𝐈𝐕𝐎𝐒:

musicoterapia
Novas

O 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 en colaboración coa Escola Galega de Saúde organizan o próximo 𝟏𝟗 𝐝𝐞 𝐟𝐞𝐛𝐫𝐞𝐢𝐫𝐨 este taller 📚 gratuíto dirixido á poboación adulta, coidadores/as e cidadanía en xeral.

🔸𝐎𝐁𝐗𝐄𝐓𝐈𝐕𝐎𝐒:

xunta
Noticias

Podrán solicitar esta ayuda las personas jóvenes que cumplan los siguientes requisitos en la fecha de presentación de su solicitud:

xunta
Novas

Poderán solicitar esta axuda as persoas mozas que cumpran os seguintes requisitos na data de presentación da súa solicitude:

entroido 2024
Novas
Eventos
O 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 presenta o “𝐗𝐈𝐈𝐈 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐮𝐫𝐬𝐨 𝐝𝐞 𝐃𝐢𝐬𝐟𝐫𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐬𝐚𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟒” 💃🕺, co obxecti
llega700
Noticias
Avisos

El despliegue de estes servicios se realiza sobre las bandas de 700 y 800 MHz y puede ocurrir que la señal de televisión 📺 se vea afectada por interferencias.

llega700
Novas
Avisos

O despregue destes servizos realízase sobre as bandas de 700 e 800 MHz e pode ocorrer que o sinal de televisión 📺 se vexa afectado por interferencias.

ADMIN CERCA
Noticias

El año pasado en enero se organizó una jornada informativa relacionada con la identificación electrónica, para la que si trasladaron el aula de Informática de la antigua Cámara Agraria en el Ayuntamiento de Begonte una unidad de empleados/las públ