I CONCURSO DE LECTURA - DÍA DO LIBRO 2021

A Concellería de Cultura, Deportes e Educación do Concello de Begonte, organiza o  I Concurso de lectura, coa finalidade de conmemorar o Día do libro que se celebrará o próximo 23 de abril.

LE, GRAVA E PARTICIPA!

Para poder participar deberase facer unha pequena gravación de audio ou vídeo (duración máxima 2 minutos) onde se amose unha ou varias persoas facendo lectura dun fragmento a escoller.

Os/As concursantes, deberán enviar a súa proposta a través de Whatsapp (619 455 026) indicando nome/s e apelidos, nome do libro ou obra así como o seu autor. Ademais deberase enviar o modelo de autorización de dereitos de imaxe incluído nestas bases como Anexo I perfectamente cuberto e asinado ó correo electrónico cultura@concellodebegonte.es.

- Bases I Concurso de lectura - Día do libro 2021.

- Anexo I.