馃挜馃ぉ LUDOTECA GRATU脥TA NO CONCELLO DE BEGONTE

ludoteca

馃挜馃ぉ LUDOTECA GRATU脥TA NO CONCELLO DE BEGONTE

Hoxe queremos dar a co帽ecer un novo servizo que po帽emos en marcha dende o 饾悅饾惃饾惂饾悳饾悶饾惀饾惀饾惃 饾悵饾悶 饾悂饾悶饾悹饾惃饾惂饾惌饾悶, mediante o Plan Corresponsables e que 茅 s铆mbolo dunha forte aposta pola conciliaci贸n familiar 馃懆鈥嶐煈┾嶐煈р嶐煈馃憦.

Tr谩tase do servizo de 饾悑饾悢饾悆饾悗饾悡饾悇饾悅饾悁, que ir谩 destinado a nenos 馃懚 e nenas 馃懅 de entre 3 e 16 anos, con car谩cter gratu铆to e que estar谩 activo dende este mesmo luns d铆a 15 de xullo.

馃敻 Do 15 de xullo 贸 10 de setembro 鈽锔, en horario de 8.30 a 15.00 horas no 馃搷 Telecentro de Begonte (贸 lado do Concello).

馃敼 Durante o curso escolar teremos d煤as franxas : de 8.00 a 9.30h e de 16.00 a 20.00h no 馃搷 CEIP Pluriling眉e Virxe do Corpi帽o. Este horario verase modificado nos periodos vacacionais (nadal, semana santa, etc) que ser谩 de 8.30 a 15.00H no Telecentro.

Na ludoteca, ademais de xogos 馃幉 e actividades 馃幆, tam茅n se impartir谩 reforzo educativo 馃懇鈥嶐煆馃!!

馃摑 Inscr铆bete dende hoxe mesmo nas oficinas do Concello de Begonte!!