Actualidade

DÍA INTERNACIONAL CONTRA O CANCRO INFANTIL
Eventos

🎗Con motivo do Día Internacional contra o cancro infantil, o Concello de Begonte en colaboración co Concello de Begonte Fútbol Sala levarán a cabo unha recollida de fondos en favor da Asociación Española Contra o Cancro durante os partidos que se

Cartel Entroido 2020 Begonte
Eventos

O Concello de Begonte presenta o “IX Concurso de Disfraces e Comparsas 2020”, co obxectivo de consolidar o Entroido como unha festa de tradición popular.

CONCURSO DE LITERATURA INFANTIL E XUVENIL DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS
Eventos

A EGAP (Escola Galega de Administración Pública) convoca, un ano máis, o premio de literatura infantil e xuvenil para honrar o día das Letras Galegas, este ano adicado a Ricardo Carballo Calero.

O BELÉN DE BEGONTE PECHA AS SÚAS PORTAS
Eventos

Mañá sábado día 25 de xaneiro, pecharase a XLVIII edición de “O Nadal en Begonte” co acto de clausura que terá lugar no Centro Sociocultural José Domínguez Guizán a partir das 17.00 h. coa seguinte programación:

XA TEMOS DATA PARA A FESTA DE ENTROIDO 2020 DO CONCELLO DE BEGONTE
Eventos

🎊🎭 Sabemos que aínda falta máis de un mes, pero queremos que teñades tempo suficiente para preparar os disfraces da 🧚‍♂️FESTA DE ENTROIDO 2020

PROGRAMA DE NADAL 2019/2020
Eventos

O Concello de Begonte presenta o Programa de Nadal 2019/2020, cunha variedade de actividades para todos os públicos e campamento de nadal para os máis pequenos (de 3 a 13 anos) co obxectivo de facilitar a conciliación familiar nestas datas.

O programa Aquí Galicia da TVG en directo dende Begonte
Eventos

Este sábado, día 14 de decembro... o programa Aquí Galicia da TVG farase en directo dende a Praza do Concello de Begonte, dende as 16:30h ata as 19:30h.

O BELÉN DE BEGONTE MARCA UN ANO MÁIS O INICIO DO NADAL
Eventos

O Belén de Begonte, declarado Festa de Interese Turístico Galego, abre as súas portas un ano máis o xoves día 5 de decembro.

Buxiganga Proxecto Teatral Afeccionado 2019
Eventos

O Concello de Begonte xunto coa Deputación de Lugo (Área de Turismo e Cultura) e ao abeiro do Programa “Buxiganga Proxecto Teatral Afeccionado 2019”, presentan unha nova rolda de actuacións teatrais, mediante a que se porán en escena dúas actuació