Actualidade

entroido 2024
Eventos
O 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 presenta o “𝐗𝐈𝐈𝐈 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐮𝐫𝐬𝐨 𝐝𝐞 𝐃𝐢𝐬𝐟𝐫𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐬𝐚𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟒” 💃🕺, co obxecti
camiños

cabalgata 2024
Eventos

As 𝐒𝐒.𝐌.𝐌. 𝐎𝐬 𝐑𝐞𝐢𝐬 𝐌𝐚𝐠𝐨𝐬 estarán mañá día 5 de xaneiro en Begonte para agasallar a todos os nenos 👦🏻 e nenas 👧🏼 do concello.

cartel nadal 23-24
Eventos

Presentamos o programa de nadal ⭐️ no que trataremos de manter a maxia 🎩 e a ilusión 💫 destas datas.

nadal para todos
Eventos

O 𝗖𝗼𝗻𝗰𝗲𝗹𝗹𝗼 𝗱𝗲 𝗕𝗲𝗴𝗼𝗻𝘁𝗲 organiza, un ano máis, a CAMPAÑA DE 𝐑𝐄𝐂𝐎𝐋𝐋𝐈𝐃𝐀 𝐃𝐄 𝐀𝐋𝐈𝐌𝐄𝐍𝐓𝐎𝐒🥪 en favor de todas aquelas familias 👨‍👩‍👧‍👦 do noso entorno que o están a pasar mal.

25N
Eventos

Unha muller farta do seu marido folgazán, trama un escarmento porque non o atura máis. Ó final todo acaba ben, pero non podemos seguir contando 🤭 xa que a historia ten moralexa: quen a queira saber, a obra ten que ver. 🤩

badman
Eventos

Este 🗓 sábado día 11, ás ⏰ 17.30 horas invitámoste a acudir á 📍 𝐂𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐚 𝐂𝐮𝐥𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 para desfrutar da obra de teatro 🎭 𝐁𝐀𝐃𝐌𝐀𝐍, 𝐔𝐍 𝐇𝐎𝐌𝐄 𝐌𝐀𝐋𝐎.

Trátase dunha comedia tráxica con notas musicais 🎼 para público 𝐦𝐚𝐢𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝟏𝟔 𝐚𝐧𝐨𝐬.

begonte
Eventos

O próximo venres día 🗓 𝟐𝟕 𝐝𝐞 𝐨𝐮𝐭𝐮𝐛𝐫𝐨, ás ⏰ 𝟏𝟗.𝟎𝟎𝐡 na 📍𝐂𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐚 𝐂𝐮𝐥𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞, levarase a cabo un encontro sobre educación 📘 dirixido a nais 👱‍♀️, pais 🧔‍♂️, docentes 👩‍🎓 e a toda a cidadanía en xeral 👨‍👩‍👧‍👦 que queira participar nesta xornada

ix magosto popular
Eventos

O 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 organiza o tradicional 𝐌𝐀𝐆𝐎𝐒𝐓𝐎 𝐏𝐎𝐏𝐔𝐋𝐀𝐑 que se celebrará o sábado día 𝟒 𝐝𝐞 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐦𝐛𝐫𝐨 a partir das ⏰ 𝟐𝟏.𝟑𝟎𝐡 no📍 Pavillón Municipal de Begonte (CEIP Plurilingüe Virxe do Corpiño).

tratamento
Eventos

Este xoves 19 e venres 20 achégate á praza do 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 e realiza de forma gratuita un tratamento antichoiva 🌧 e antimosquitos 🦟 no teu coche 🚗.

⏰ De 10.00 a 14.00h.