Actualidade

llega700
Avisos

O despregue destes servizos realízase sobre as bandas de 700 e 800 MHz e pode ocorrer que o sinal de televisión 📺 se vexa afectado por interferencias.

comunicado
Avisos

Con motivo da elaboración do inventario de camiños municipais 🗺 o 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 informa dun erro ❎ no local da xuntanza da 📍parroquia de VIRÍS.

CΛNCΞLΛCIÓN ΞVΞNTO

O 𝘾𝙤𝙣𝙘𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙙𝙚 𝘽𝙚𝙜𝙤𝙣𝙩𝙚 comunica a c̲a̲

🐂 ʙᴀɪxᴀs ᴅᴇ ɢᴀɴᴅᴏ

Para acudir ás oficin

obras begonte
Avisos

O Concello comezou as obras de dotación de beirarrúas e zonas de aparcadoiro 🚗 en ambas marxes da estrada 🛣️ Lu-P 0801, no tramo urbano do barrio de Quitimil, en Begonte.

aviso
Avisos

Esta recollida de plásticos non é domiciliaria polo que os referidos residuos deberán estar depositados o día 𝟔 𝐝𝐞 𝐱𝐮𝐥𝐥𝐨 nos puntos de recollida que a continuación se relacionan:

pechado
Avisos

Con motivo da celebración de Santa Rita, patroa do persoal da administración local 🏢, as oficinas do 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 permanecerán pechadas mañá venres, día 𝟏𝟗 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐨.

Desculpen as molestias.

bando
Avisos

D. José Ulla Rocha, en calidade de Alcalde-Presidente do Concello de Begonte, fai saber:

recollida enseres
Avisos

Este mes de xaneiro o 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 procederá á recollida de enseres domésticos.

dog
Avisos

Publicada hoxe a axuda de xunta para facilitar a obtención de permisos de condución das clases B, C e D á mocidade galega, inscritas no Sistema nacional de garantía xuvenil,