Actualidade

DOAZON SANGUE
Avisos

#sᴜᴍᴀᴛᴇᴀᴏɴᴏsᴏᴇǫᴜɪᴘᴏ A unidade móbil da Axencia galega de doación de órganos e sangue estará en 𝗕𝗲𝗴𝗼𝗻𝘁𝗲 o xoves día 𝟐𝟎 de xaneiro diante da oficina do Consorcio (fronte ABanca) en horario ⏰ de 10:00h. a 12:00h.

RECOLLIDA DE RESIDUOS
Avisos

Este mes de 📅 xaneiro o 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 procederá á recollida de enseres domésticos.

cabalgata de reis
Eventos

As 𝐒𝐒.𝐌𝐌. 𝐎𝐬 𝐑𝐞𝐢𝐬 𝐌𝐚𝐠𝐨𝐬 estarán o día 5 de xaneiro en Begonte para agasallar a todos os nenos 👦🏻 e nenas 👧🏼 do concello.

teatro begonte

⏰ 18.00 horas.
📍 Casa da Cultura de Begonte.
🎞 BORRALLIÑA (Os Palimoquiños).
🎫 Entrada libre ata completar aforo.
😷 Obrigatorio o uso de máscara.
❌ Prohibido comer e beber dentro da sala.

IMPLANTACIÓN DUN PUNTO LIMPO MÓBIL
Avisos

O Concello de Begonte en agosto deste ano solicitou por medio do procedemento (MT975I) ao abeiro da Orde do 1 de xullo de 2021 da Consellería de Medio Ambiente, Territorio de Vivenda, pola que se establecian as bases reguladoras p

PAPÁ NOEL VISITA BEGONTE
Eventos

Confirmado ✅ O próximo xoves día 23 teremos visita a tódolos nenos e nenas no Telecentro de Begonte (fronte á Casa do Concello).

MERCADO NADAL BEGONTE
Eventos

Este 📆 sábado 18 e domingo 19 de decembro nas inmediacións do 📍 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞 (Praza Irmáns Souto Montenegro e Rúa Pedro Morandeira) teremos máis de 20 postos de artesanía 🛖, alimentación 🍯, ocio 🧩, decoración 🎄, agasallos 🎁🛍…