Actualidade

Feliz día de Reis
Novas

Cunha das obras 🖼️ do noso veciño 👨🏼‍🎨 Víctor Corral, o Concello de Begonte quere desexarvos un feliz día de reis 👑.

Os nosos mellores desexos de saúde 🩺 e felicidade 😄 para o ano que comeza e unha pronta volta á normalidade 🎉!

𝗖𝗮𝗯𝗮𝗹𝗴𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗥𝗲𝗶𝘀 𝟮𝟬𝟮𝟭
Novas

As SS.MM. Os Reis Magos estarán o día 5 de xaneiro en Begonte para agasallar a todos os nenos 👶 e nenas 👧🏻 do concello.

A Campaña de recollida de alimentos 🍽 “𝐍𝐚𝐝𝐚𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐚 𝐭𝐨𝐝@𝐬” levada a cabo polo Concello de Begonte foi un ano máis todo un éxito de participación. 👏
Novas

Compartir ilusión 💫 coas persoas que por diferentes circunstancias están a pasar por unha situación difícil é un gran exemplo de solidariedade 🤗<

belen de begonte
Eventos

Como tódolos anos dende xa hai 49 anos o Belén de Begonte

Novas

O Club Violeta deséxalles bo Nadal con este vídeo:

papa noel visita begonte
Eventos

Confirmado ✅ O próximo mércores día 23 visitará a tódolos nenos e nenas no Telecentro de Begonte (fronte á Casa do Concello).

NADAL EN BEGONTE 2020
Novas

Aínda que este ano foi un tanto diferente para nen@s e maiores, presentamos o programa de nadal ⭐️ no que trataremos de manter a maxia 🎩 e a ilusión 💫 destas datas.

CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA ASOCIACIONES CULTURALES, DEPORTIVAS Y VECINALES PARA LA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES EN 2020
Novas

Prazo de presentación 15 días naturais (dende a publicación do extracto no BOP Lugo): 19/12/2020 - 02/01/2021