馃コ 饾悈饾悇饾悞饾悡饾悁 饾悆饾悗 饾悓饾悁饾悎饾悗饾悜 饾煇饾煄饾煇饾煉 馃懘馃懙

dia do maior

馃コ 饾悈饾悇饾悞饾悡饾悁 饾悆饾悗 饾悓饾悁饾悎饾悗饾悜 饾煇饾煄饾煇饾煉 馃懘馃懙

O 饾悅饾惃饾惂饾悳饾悶饾惀饾惀饾惃 饾悵饾悶 饾悂饾悶饾悹饾惃饾惂饾惌饾悶 est谩 a organizar unha nova edici贸n da 饾悈饾悶饾惉饾惌饾悮 饾悵饾悮 饾惌饾悶饾惈饾悳饾悶饾悽饾惈饾悮 饾悽饾悵饾悮饾悵饾悶 馃帀, o vindeiro 饾煆饾煆 饾悵饾悶 饾惁饾悮饾悽饾惃, un d铆a de encontro para t贸dalas persoas maiores e xubilados/as do noso concello, na que poder谩n participar os/as pensionistas maiores de 65 anos e os/as acompa帽antes que as铆 o desexen.

O 饾惄饾惈饾惃饾悹饾惈饾悮饾惁饾悮 饾悵饾悶 饾悮饾悳饾惌饾惃饾惉 deste d铆a ser谩 o seguinte:

饾煆饾煈.饾煄饾煄 饾悺. Misa na igrexa parroquial de San Pedro de Begonte.

饾煆饾煉:饾煄饾煄 饾悺. Xantar no Pavill贸n Polideportivo do colexio Virxe do Corpi帽o de Begonte.

饾煆饾煍:饾煄饾煄 饾悺. Actuaci贸n musical e sorteo de agasallos.

饾煇饾煄:饾煄饾煄 饾悺. Peche dos actos.

馃殟 Para todas aquelas persoas que o desexen haber谩 servizo de transporte de ida e volta, en cada unha das parroquias. Previa inscrici贸n.

O custo por persoa ser谩 de:

聽馃敻饾煐 饾悶饾惍饾惈饾惃饾惉 para os/as pensionistas empadroados/as (maiores de 65 anos ou menores que te帽an reco帽ecida unha pensi贸n da Seguridade Social por invalidez ou viuvez).

聽馃敼饾煈饾煋 饾悶饾惍饾惈饾惃饾惉 para o resto de participantes non inclu铆dos no punto anterior.

聽T贸dalas persoas interesadas en asistir, deber谩n acudir 谩s oficinas municipais do Concello para facer o pago e a retirada de tarxeta.

聽Ser谩 imprescindible presentar a tarxeta o d铆a da festa.

聽鈿狅笍 饾悘饾悜饾悁饾悪饾悗 饾悆饾悇 饾悘饾悁饾悊饾悗 饾悇 饾悜饾悇饾悅饾悗饾悑饾悑饾悎饾悆饾悁 饾悆饾悇 饾悡饾悁饾悜饾悧饾悇饾悡饾悁 : 饾悆饾悗 饾煇饾煇 饾悆饾悇 饾悁饾悂饾悜饾悎饾悑 饾悗虂 饾煈 饾悆饾悇 饾悓饾悁饾悎饾悗.