๐Ÿ—ฃ ๐‚๐จ๐ง๐ฏ๐ž๐ซ๐ฌ๐š๐ฌ ๐œ๐จ๐ง: ๐Œ๐š๐ซ๐ข๐š ๐’๐จ๐ญ๐จ, ๐ž๐๐ฎ๐œ๐š๐๐จ๐ซ๐š ๐ž๐ฑ๐ฉ๐ž๐ซ๐ญ๐š ๐ž๐ง ๐๐ข๐ฌ๐œ๐ข๐ฉ๐ฅ๐ข๐ง๐š ๐ฉ๐จ๐ฌ๐ข๐ญ๐ข๐ฏ๐š

conversas maria soto

O Servizo de prevenciรณn de condutas adictivas da agrupaciรณn de Concellos de Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de Rei e Rรกbade organiza uns obradoiros online ๐Ÿ’ป dirixidos a nais ๐Ÿ‘ฑโ€โ™€๏ธ e pais ๐Ÿง”, profesorado ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿซ e outros/as axentes educativos para traballar aspectos vinculados รก educaciรณn das nenas ๐Ÿ‘ง e dos nenos ๐Ÿ‘ฆ.

A travรฉs desta actividade pretรฉndese ofrecer ferramentas ๐Ÿ”ง para educar dende o respecto mutuo e a cooperaciรณn ๐Ÿค, fomentando habilidades sociais como a empatรญa, responsabilidade, autonomรญa, etc. sendo unha boa estratexia preventiva en moitos aspectos dentro dos cales encadramos a prevenciรณn de conductas adictivas.

Estes obradoiros serรกn impartidos de xeito online ๐Ÿ“ฒ por Marรญa Soto, educadora certificada en disciplina positiva pola ๐๐จ๐ฌ๐ข๐ญ๐ข๐ฏ๐ž ๐ƒ๐ข๐ฌ๐œ๐ข๐ฉ๐ฅ๐ข๐ง๐ž ๐€๐ฌ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐ญ๐ข๐จ๐ง e fundadora de ๐„๐๐ฎ๐œ๐š ๐๐จ๐ง๐ข๐ญ๐จ, que abordarรก as seguintes temรกticas:

๐Ÿ—“ Luns, 13 de xuรฑo
"Necesidades infantรญs que hai detrรกs das conductas"
Formato : online
Horario: 17.00 a 18.30h

๐Ÿ—“ Xoves, 16 de xuรฑo
"Ferramentas prรกcticas para educar en equilibrio"
formato : online
horario: 17.00 a 18.30h

๐Ÿ”ธ INSCRICIร“NS (ata 10 de xuรฑo):
๐Ÿ“ง prevenciondrogas@rabade.org (enviando nome e apelidos, concello, e-mail e telรฉfono de contacto).
โ˜Ž๏ธ 982390062
๐Ÿ–ฅ https://forms.gle/Z4STumNwZjMs8LmHA

๐Ÿ”น+ INFO
Servizo de prevenciรณn de condutas adictivas da agrupaciรณn de Concellos de Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de rei e Rรกbade.
MAIL: prevenciondrogas@rabade.org
TELร‰FONO: 982390062 ( Maria Barreiro)
WEB: http://www.prevenciondedrogas.es/