Convocatorias para axudas para contratar Internet vía satélite destinadas a fogares e pemes das zonas con máis dificultades de cobertura

üRequisitos que se deben cumplir para solicitar as axudas de AGADER (Axencia Galega de Desenvolvemento Rural. Xunta de Galicia) para internet vía satélite:

•      Residir na Comunidade Autónoma de Galicia.
  •          Non dispoñer de cobertura de banda larga de calidade de, polo menos, 2 Mbps en sentido rede-usuario mediante outra tecnoloxía.
  •          Solicitar a axuda para a instalación da nova conexión no enderezo de residencia ou, no caso dunha empresa, domicilio fiscal.
  •          Manter o novo contrato de conexión á internet por un período mínimo de doce meses, contado desde a data de alta no servizo.
  •          Non ter sido beneficiario doutra subvención para o mesmo obxecto.
  •          Tramitar a solicitude exclusivamente a través de calquera das entidades colaboradoras.

üEntidadades colaboradoras:

Duo Telecom (Telf. 900 373 514 / 986 866 658)

Eurona ( 900 84 84 04 / 901 444 888)

Quantis (telf. 900 102 504)

Terrachá Technology (telf. 800 00 77 03 / 982 090 354)

* os teléfonos co prefixo 900 e 800 son gratuítos

üPrazo das solicitudes: 30 de setembro de 2013

üMáis información na web: http://agader.xunta.es/Axudas_Agader.do

Teléfono AGADER: 981 547 382

üRequisitos que se deben cumplir para solicitar as axudas de DEPUTACIÓN DE LUGO para internet vía satélite:

•          Residir ou ter o seu domicilio fiscal na provincia de Lugo.
  •      Non dispoñer de cobertura de banda larga de, cando menos, 2Mbps en sentido rede-usuario mediante outra tecnoloxía.
  •          Solicitar a axuda para a instalación da nova conexión no enderezo de residencia no caso de persoas físicas, no enderezo social no caso de asociacións de veciños e no caso de pemes e empresarios      autónomos, no enderezo do seu domicilio fiscal.
  •          Manter o novo contrato de conexión a Internet por un período mínimo dun ano, contado desde a data de alta no servizo.
  •          Non ter sido beneficiario doutra subvención para os mesmos gastos.
  •          Tramitar a solicitude exclusivamente a través de calquera das entidades colaboradoras que sexan seleccionadas pola Deputación de Lugo en procedemento público e aberto

üEntidade colaboradora: Operadora Tripla S.L (tfln. 900 804 064/ 982 383 736)

* os teléfonos co prefixo 900 e 800 son gratuítos

üPrazo das solicitudes: 30 de agosto de 2013

üMáis información na web: http://satelizate.deputacionlugo.org/satelizate/

Teléfono Deputación Lugo: 982 260 202

Para calquera aclaración sobre os procedementos acudir as oficinas municipais ou no número do concello 982 396 143.