II Trofeo MTB de Orientación no Concello de Begonte el sábado 6 de maio.

II Trofeo MTB

II Trofeo MTB de Orientación no Concello de Begonte el sábado 6 de maio.

O ano pasado celebrouse unha proba de orientación en Bici de montaña da Liga Galega e este ano o día 6 de maio a partir das 10h30 celebrarase o II Trofeo Concello de Begonte de Orientación en Bici de Montaña correspondente a 3ª proba da Liga Galega, organizado polo Club Fluvial de Lugo, entrega de dorsais 9h30.

∂ Inscricións ata o martes 2 de maio ás 22h na web: www.fegado.es

Información da proba (pdf).

Máis alo da proba coñece o Concello de Begonte (pdf)

Un lugar Begonte onde se come moi ben, cun patrimonio natural, cultural e arquitectónico de visita obrigatoria dentro da nosa comunidade (o Camiño Norte de Santiago que pasa por Baamonde foi declarado Patrimonio da Humanidade 2015 e dende novembro de 2014 o Belén Electrónico de Begonte e Festa de Interés Turístico de Galicia) e a destacar tamén a Casa Museo de Victor Corral (Baamonde) escultor nombrado fillo predilecto deste concello e que sigue creando obras utilizando calquera material.