A ADMINISTRACIÓN PRETO DE TI

ADMIN CERCA

A ADMINISTRACIÓN PRETO DE TI

O ano pasado en xaneiro organizouse unha xornada informativa relacionada coa identificación electrónica, para a que se trasladaron a Aula de Informática da antiga Cámara Agraria no Concello de Begonte unha unidade de empleados/as públicos da Administración Xeral do Estado, na cal a parte de información, todo aquel que estaba interesado/a puido sair da xornada co certificado electrónico ou o sistema Cl@ve, medios dixitais de firma.

Coa intención de organizar outra xornada e necesitándose un número mínimo de interesados, ábrese un período de inscrición desde hoxe e ata o 19/02/2024.

A incrición pode facerse por teléfono chamando ao 982 396 143, no correo electrónico info@concellodebegonte.es ou presencialmente nas oficinas municipais, indicando nome, apelidos e número de teléfono.

sobre identificación electrónica.png