๐Ÿ“ฒ Aรญnda non empregas a APP "๐‹๐ˆ๐๐„๐€ ๐•๐„๐‘๐ƒ๐„"?

Linea verde

๐Ÿ“ฒ Aรญnda non empregas a APP "๐‹๐ˆ๐๐„๐€ ๐•๐„๐‘๐ƒ๐„"?

Descarga a APP Lรญnea Verde accedendo a Google Play (Android) ou APP Store (iOS) e selecciona ๐๐„๐†๐Ž๐๐“๐„. ๐Ÿšฉ

ย

ร“ servizo tamรฉn se pode acceder a travรฉs da pรกxina web ๐Ÿ’ป www.lineaverdebegonte.es. Ademais de comunicar unha incidencia ou expor unha consulta, o usuario/a dispรณn dun amplo contido de consulta ambiental ๐ŸŒณ ( guรญa de boas prรกcticas, consellos, informaciรณn propia do municipio, etc.).

ย

Outra das posibilidades que ofrece esta ferramenta รฉ o envรญo de comunicaciรณns informativas โ„น๏ธ por parte do Concello. Desta forma, ademais de implantar unha canle para resolver incidencias de mantemento no municipio tamรฉn podemos facer chegar a informaciรณn de servizo pรบblico que se considere oportuna como o corte de trรกfico dunha rรบa โ›”๏ธ, o horario de determinados espectรกculos municipais ๐Ÿ’ƒ ou o corte de auga โš ๏ธ ou luz ๐Ÿ’กque se poida producir en calquera punto. Tamรฉn poden consultar os principais puntos de interese ๐Ÿ“que se localicen no municipio e informaciรณn relevante sobre o mesmo.

DESCARGA XA LรNEA VERDE!! ๐Ÿ˜ƒ