Entroido 2019

Entroido 2019 Begonte

Entroido 2019

O Concello de Begonte presenta “VIII Concurso de Disfraces e Comparsas 2019”, co obxectivo de consolidar o Entroido como unha festa de tradición popular.

O sábado, 9 de marzo de 2019, ás 17.00h celebrarase o desfile de disfraces e comparsas no Pavillón Municipal de Baamonde. Posteriormente, tódolos asistentes poderán disfrutar en familia dunha festa amenizada pola discoteca móvil EvenTec e os neno/as poderán gozar cos seus amigos nos inchables.

O prazo de inscrición rematará o mércores, 06 de marzo ás 14.00h.

Para consultar as bases e a inscrición prema nos seguintes enlaces:

Bases do VIII Concurso de Disfraces e Comparsas 2019

Anexo I. Inscrición 2018/2019.

Lista de comparsas e disfraces

A inscrición pódese realizar dende a sede electrónica https://begonte.sedelectronica.es/info.0, accedendo ao procedemento denominado Educación, Cultura e Deportes” - Procesamento electrónico”, adxuntando o Anexo I “ Inscrición Concurso de Disfraces e Comparsas e o arquivo de música.