๐Ÿฅณ ๐…๐„๐’๐“๐€ ๐ƒ๐Ž ๐Œ๐€๐ˆ๐Ž๐‘ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ด๐Ÿ‘ต

festa maior

O ๐‚๐จ๐ง๐œ๐ž๐ฅ๐ฅ๐จ ๐๐ž ๐๐ž๐ ๐จ๐ง๐ญ๐ž estรก a organizar unha nova ediciรณn da ๐…๐ž๐ฌ๐ญ๐š ๐๐š ๐ญ๐ž๐ซ๐œ๐ž๐ข๐ซ๐š ๐ข๐๐š๐๐ž ๐ŸŽ‰, o vindeiro ๐Ÿ๐ŸŽ ๐๐ž ๐ฆ๐š๐ข๐จ, un dรญa de encontro para tรณdalas persoas maiores e xubilados/as do noso concello, na que poderรกn participar os/as pensionistas maiores de 65 anos e os/as acompaรฑantes que asรญ o desexen.

O ๐ฉ๐ซ๐จ๐ ๐ซ๐š๐ฆ๐š ๐๐ž ๐š๐œ๐ญ๐จ๐ฌ deste dรญa serรก o seguinte:

๐Ÿ๐Ÿ‘.๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ก. Misa na igrexa parroquial de San Pedro de Begonte.

๐Ÿ๐Ÿ’:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ก. Xantar no Pavillรณn Polideportivo do colexio Virxe do Corpiรฑo de Begonte.

๐Ÿ๐Ÿ”:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ก. Actuaciรณn musical e sorteo de agasallos.

๐Ÿ๐ŸŽ:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ก. Peche dos actos.

๐Ÿš Para todas aquelas persoas que o desexen haberรก servizo de transporte de ida e volta, en cada unha das parroquias. Previa inscriciรณn.

O custo por persoa serรก de:

๐Ÿ”ธ๐Ÿ– ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ para os/as pensionistas empadroados/as (maiores de 65 anos ou menores que teรฑan recoรฑecida unha pensiรณn da Seguridade Social por invalidez ou viuvez).

๐Ÿ”น๐Ÿ‘๐Ÿ“ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ para o resto de participantes non incluรญdos no punto anterior.

Tรณdalas persoas interesadas en asistir, deberรกn acudir รกs oficinas municipais do Concello para facer o pago e a retirada de tarxeta.

Serรก imprescindible presentar a tarxeta o dรญa da festa.

โš ๏ธ ๐๐‘๐€๐™๐Ž ๐ƒ๐„ ๐๐€๐†๐Ž ๐„ ๐‘๐„๐‚๐Ž๐‹๐‹๐ˆ๐ƒ๐€ ๐ƒ๐„ ๐“๐€๐‘๐—๐„๐“๐€ : ๐ƒ๐Ž ๐Ÿ’ ๐Ž ๐Ÿ๐Ÿ” ๐ƒ๐„ ๐Œ๐€๐ˆ๐Ž.