boveda

O ๐‚๐จ๐ง๐œ๐ž๐ฅ๐ฅ๐จ ๐๐ž ๐๐ž๐ ๐จ๐ง๐ญ๐ž deu comezo รกs obras de mellora do local social ๐Ÿ˜ da parroquia de Bรณveda, que consistirรกn no embelecemento exterior do edificio mediante a instalaciรณn de Sate, que reducirรกn o impacto visual e mellorarรก o illamento tรฉrmico do edificio โ˜€๏ธ.

๐Ÿ’ถ Dita obra conta con un orzamento de ๐Ÿ๐Ÿ‘.๐Ÿ“๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ e estรก finaciada pola ๐—๐ฎ๐ง๐ญ๐š ๐๐ž ๐†๐š๐ฅ๐ข๐œ๐ข๐š, dentro da orde de axudas para reducir o feรญsmo e o impacto paisaxรญstico con unha achega de ๐Ÿ๐Ÿ”.๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ e una aportaciรณn municipal de ๐Ÿ•.๐Ÿ“๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ con cargo a fondos propios.

En vindeiras datas darรกn comezo tamรฉn as obras de acondicionamento da antiga ๐„๐ฌ๐œ๐จ๐ฅ๐š ๐๐ž ๐Ž ๐‚๐š๐ฌ๐ญ๐ซ๐จ, que permitirรกn a creaciรณn de dรบas vivendas ๐Ÿกpara alugueiro social. Ditas obras teรฑen un orzamento que ascende a ๐Ÿ•๐Ÿ‘.๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ e estรก financiada pola ๐—๐ฎ๐ง๐ญ๐š ๐๐ž ๐†๐š๐ฅ๐ข๐œ๐ข๐š con unha achega de ๐Ÿ”๐Ÿ“.๐Ÿ“๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ฎ๐ซ๐จ๐ฌ e fondos propios do Concello. Estas dรบas vivendas sumaranse รกs creadas recentemente nas parroquรญas de ๐’๐š๐š๐ฏ๐ž๐๐ซ๐š e ๐ƒ๐จ๐ง๐š๐ฅ๐›๐š๐ข.

Nos รบltimos anos dende o ๐‚๐จ๐ง๐œ๐ž๐ฅ๐ฅ๐จ ๐๐ž ๐๐ž๐ ๐จ๐ง๐ญ๐ž apostamos pola mellora e recuperaciรณn das antigas escolas e centros sociais nos que se investiron mais de 1 millรณn de euros, mellorando os existentes e creando novos espazos en parroquias que carecรญan de un local para poder desenvolver todo tipo de actividades ๐Ÿ .

Ademais de manter as edificaciรณns, que son un importante patrimonio do Concello, coa creaciรณn de vivendas para o alugueiro social dotaremos o municipio de infraestruturas e ferramentas ๐Ÿ”ง que nos permitirรกn fixar poboaciรณn no rural ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ, o que garantirรก o mantemento presente e futuro de servizos fundamentais para o crecemento do noso Concello.