馃 LI脩A DE AXUDAS POR SITUACI脫N DE EMERXENCIA 馃毃 E ZONAS CATASTR脫FICAS 馃導

Axudas

馃 LI脩A DE AXUDAS POR SITUACI脫N DE EMERXENCIA 馃毃 E ZONAS CATASTR脫FICAS 馃導

O 饾悅饾惃饾惂饾悳饾悶饾惀饾惀饾惃 饾悵饾悶 饾悂饾悶饾悹饾惃饾惂饾惌饾悶 solicitou no pleno de 23 de xaneiro de 2023 贸 Goberno de Espa帽a 馃嚜馃嚫, a declaraci贸n de zona gravemente afectada por emerxencia de protecci贸n civil, o que antes se denominaba 篓zona catastr贸fica篓.
As铆 a subdelegaci贸n do Goberno en Lugo remitiu 贸 Concello un tr铆ptico informativo das axudas 谩s que poden acceder os/as afectados/as das graves inundaci贸ns do d铆a 17 de xaneiro 贸 abeiro do R.D. 307/2005 de 18 de marzo e modificado polo R.D. 477/2007 de 13 de abril. 馃憞
Estas axudas son compatibles coas que vai a po帽er en marcha o 饾悅饾惃饾惂饾悳饾悶饾惀饾惀饾惃 饾悵饾悶 饾悂饾悶饾悹饾惃饾惂饾惌饾悶 en vindeiras datas.
As铆, queremos informar que dende o propio Concello po帽eremos a disposici贸n de todos os/as afectados/as os servizos administrativos 馃鈥嶐煉 para axudar na solicitude das distintas achegas, independientemente de quen as convoque.
鈩癸笍 Para calquera informaci贸n, poder谩n po帽erse en contacto con n贸s chamando 贸 鈽庯笍 982 396 143.