O CONCELLO DE BEGONTE REMATA O REPARTO DE M脕SCARAS 馃樂

O CONCELLO DE BEGONTE REMATA O REPARTO DE M脕SCARAS

O CONCELLO DE BEGONTE REMATA O REPARTO DE M脕SCARAS 馃樂

O pasado luns, persoal do Concello de Begonte comezaba o reparto de m谩scaras de protecci贸n contra o Covid-19 馃 que a d铆a de hoxe, s谩bado 18, damos por rematado.

A protecci贸n dos nosos veci帽os e veci帽as 茅 a nosa principal preocupaci贸n, por iso destinamos t贸dolos recursos econ贸micos e humanos necesarios e intentamos facer o reparto da mellor maneira posible.

Sempre podemos cometer alg煤n erro, por iso, advertimos que se algu茅n se quedou sen as s煤as m谩scaras, polo motivo que fose, se po帽a en contacto con n贸s a trav茅s do 鈽庯笍 982 39 61 43 (De luns a venres en horario de 9h a 14h) ou no馃摫663 58 76 32 (Noutro horario) para facerllas chegar coa maior brevidade posible.

Queremos aproveitar para dar as grazas a todo o persoal municipal polo seu traballo en condici贸ns que non son doadas, e tam茅n a toda a veci帽anza polo esforzo que estades a facer, para que isto remate canto antes, qued谩ndose cada un na s煤a casa. 馃彔 馃憦