PROGRAMA DE DESHABITUACIO虂N TABA虂QUICA 馃毉

PROGRAMA DE DESHABITUACIO虂N TABA虂QUICA

PROGRAMA DE DESHABITUACIO虂N TABA虂QUICA 馃毉

O servizo de prevenci贸n de condutas adictivas da agrupaci贸n de Concellos de Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de Rei e R谩bade organiza un ano m谩is un Programa de Deshabituaci贸n Tab谩quica para aquelas persoas 馃懇馃徏馃懆馃徎 que est谩n interesadas en deixar de fumar.

Durante o proceso de deshabituaci贸n tab谩quica ofr茅cese apoio terap茅utico ao longo de 7 sesi贸ns grupais continuadas, unha 谩 semana, para lograr o obxectivo de deixar atr谩s o tabaco. As sesi贸ns ser谩n impartidas a trav茅s de persoal da sede de Lugo da Asociaci贸n Espa帽ola Contra o Cancro.

馃CONDICI脫NS PARA A INSCRICI脫N
1. Residir nalg煤n dos concellos da agrupaci贸n Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de Rei e R谩bade.
2. Ter interese en deixar de fumar.

馃摑PREINSCRICI脫N (馃棑 Ata o 4 de marzo 2022 )
- Enviando datos persoais e de contacto ao mail: prevenciondrogas@rabade.org

鉁嶏笍NOTA
- O lugar, horario e n煤mero de grupos fixarase en funci贸n das inscrici贸ns recibidas en cada concello da agrupaci贸n.
- O programa est谩 previsto para realizar nos meses de marzo e abril de 2022 ( 7 sesi贸ns).

+ 饾悎饾悕饾悈饾悗
Servizo de prevenci贸n de condutas adictivas da agrupaci贸n de concellos de Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de rei e R谩bade.
馃摟 prevenciondrogas@rabade.org
鈽庯笍 982390062 (Mar铆a Barreiro).