SUBVENCIÓNS A CONCELLOS E MANCOMUNIDADES DESTINADAS A ACTUACIÓN EN MATERIA DE ACCESIBILIDADE DE COMPETENCIA MUNICIPAL.

begonte obra

OBRA: MELLORA DA ACCESIBILIDADE NO EDIFICIO MUNICIPAL EN BEGONTE

Solicitada unha axuda acolléndose a Orde de 6 de xullo de 2023 da Consellería de Pólitica Social e Xuventude (DOG Nº139 DE 21/07/2023) para a obra de mellora da accesibilidade do edificio Municipal, ubicado nas inmediacións da Casa do Concello (fronte o mesmo), para finalizar a rehabilitación da mesma e poñer en funcionamiento definitiva del inmueble, se precisa, garantizar el acceso a la totalidad de la población, extremo que a día de hoy no se cumple, al estar limitado el acceso a las plantas altas para aquellas personas con movilidad reducida.

Recibida a resolución de concesión desta axuda púsoxe en marcha a obra descrita para garantir o uso indiscriminado do inmoble e o cumprimento da normativa vixente, con está axuda instálase un ascensor, e asi mesmo, para o acceso aos balcóns, e para a súa apertura a efectos de ventilación, precísase dispoñer dunha varanda de protección que impida caídas á vía pública en cumprimento do CTE-DB – Seguridade de utilización e accesibilidade.

Está obra esta financiada pola Consellería de Política Social e Xuventude – Xunta de Galicia, Administración Xeral do Estado, e pola Unión Europea – NextGenerationEU.

subvencion