馃弳 饾悤 饾悅饾悁饾悜饾悜饾悇饾悎饾悜饾悁 饾悘饾悗饾悘饾悢饾悑饾悁饾悜 饾悅饾悗饾悕饾悅饾悇饾悑饾悑饾悗 饾悆饾悇 饾悂饾悇饾悊饾悗饾悕饾悡饾悇

V carreira popular Begonte

馃弳 饾悤 饾悅饾悁饾悜饾悜饾悇饾悎饾悜饾悁 饾悘饾悗饾悘饾悢饾悑饾悁饾悜 饾悅饾悗饾悕饾悅饾悇饾悑饾悑饾悗 饾悆饾悇 饾悂饾悇饾悊饾悗饾悕饾悡饾悇

Despois de dous anos volveu a nosa Carreira Popular onde a pesar do tempo 馃對 contou con m谩is de 300 participantes! 馃憦

Nos pr贸ximos d铆as faremos p煤blicos os case 70 premiados 馃弮馃帠e premiadas 馃弮鈥嶁檧锔忦煄 nesta edici贸n.

Aproveitamos para deixarvos unha galer铆a fotogr谩fica 馃摳 do d铆a de onte (poderedes vela na nosa p谩xina de Facebook) e para agradecer a todos os/as atletas a s煤a participaci贸n, 谩 Cruz Vermella de Vilalba 鉀 por estar pendentes en todo momento, 谩 Protecci贸n Civil 馃浕 do Concello de Friol pola s煤a colaboraci贸n, 谩 Garda Civil 馃殦 do posto de Baamonde, a t贸dolos traballadores e traballadoras do Concello de Begonte 馃懛, a t贸dolos voluntarios e voluntarias 馃槂 que nos axudaron no transcurso da andaina e das carreiras, 贸s ciclistas 馃毚 da AD Rego do Lobo, 贸 Club Fluvial de Begonte e como non, 贸s patrocinadores: Gadis, Km 101, Asesor铆a Martul, Met谩lica Begontina JP, Cervezas Alhambra, Panader铆a Cruz, Panader铆a Chairega e Panader铆a Couso.

Grazas por facer do d铆a de onte un d铆a de deporte e festa! 馃