A XUNTA DE GALICIA CONTINÚA COLABORANDO CO CONCELLO DE BEGONTE NA EXECUCIÓN DAS OBRAS DE CONSTRUCCIÓN DO AUDITORIO EN BAAMONDE.

baamonde

A Xunta De Galicia continúa colaborando ao través da Axencia de Turismo de Galicia e a Consellería de Medio Ambiente Territorio e Vivenda co Concello de Begonte na cofinanciación nas obras de construcción do Auditorio de Baamonde.

O Auditorio que poderá albergar a 300 persoas, vinculado á escola municipal e consolidar o proxecto da escola de música xestionado pola “Asociación Músico Crisanto” que ofrece os seus servizos docentes musicais a unha ampla comunidade educativa dos concellos de Rábade, Begonte, Outeiro de Rei, Friol, mesmo Lugo, Guitiriz, Teixeiro e outros lindeiros.